Среда, 19.12.2018, 11:37
Приветствую Вас Гость | RSS

Світлодолинська ЗШ І-ІІІ ступенів

Наш опрос
Сборная Украины по футболу на ЕВРО-2012...
Всего ответов: 123
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Форма входа

Шкільне методичне об"єднання вчителів природничого циклу

АНАЛІЗ РОБОТИ ДИНАМІЧНОЇ ГРУПИ ВЧИТЕЛІВ

ПРИРОДНИЧО ЦИКЛУ ЗА 2014-2015 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Робота ДГ вчителів природничого циклу в 2014/2015 навчальному році проводилася відповідно до річного плану роботи з методичної проблеми «Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності».

Керівником ДГ протягом 2014/2015 н.р. працював Бєлоножко Олексій Володимирович, вчитель географії, спеціаліст вищої категорії, стаж роботи 29 років.

У квітні 2015 року керівником районного методичного об'єднання ічителів географії Мелітопольського району обрано Бєлоножка О.В.

У Світлодолинській школі предмети природничого циклу викладають 8 вчителів. З них кваліфікаційну категорію «спеціаліст» має 1 вчитель (12%), «спеціаліст другої категорії» - 1 (12%), «спеціаліст першої категорії» - 5 (64%), спеціаліст вищої категорії» - 1 педагог (12%). Звання «старший учитель» має 1 вчитель (12%).

Курсовою перепідготовкою в 2014/2015 навчальному році було охоплено 6 педагогів.

За результатами атестації Шеремет В.М., вчителю фізичної культури, основ здоровʼя та захист Вітчизни, присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст першої категорії».

Протягом навчального року було проведено три засідання районного методичного об’єднання:

- Особливості організації навчально-виховного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах у 2014-2015 навчальному році (серпень 2014 року);

- Використання проектних технологій як шлях до самореалізації та розвитку особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи  (грудень 2014 року);

- Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого циклу з метою самореалізації та розвитку особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи (лютий 2015 року);

- Підсумки роботи динамічної групи учителів природничого циклу в поточному навчальному році (травень 2015 року).

Під час засідання ДГ у серпні 2014 року педагогами  було проаналізовано роботу динамічної групи вчителів природничого циклу у 2013/2014 н.р. та визначено основні напрямки її діяльності у 2014/2015 н.р., опрацьовані методичні рекомендації щодо викладання природничих дисциплін у 2014/2015 н.р., педагогічні особливості навчання учнів у шостих класах. До уваги вчителів були представлені результати тематичної перевірки учнів 5-х класів з природознавства та питання підготовки школярів до І та ІІ етапів Всеукраїнської олімпіади з предметів природничого циклу.

На засіданнях ДГ у грудні 2014 року та лютому 2015 року було розглянуто питання в світлі роботи школи над проблемною темою «Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя у соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності».

У травні 2015 року на засіданні ДГ були підведені підсумки роботи динамічної групи за 2014-2015 навчальний рік.

Входженню педагогів в єдиний інформаційний освітній простір сприяє участь в роботі віртуальних методичних об¢єднань вчителів природничого циклу Мелітопольського района на сайті ЗапоВікі.

Протягом навчального року вчитель географії Бєлоножко О.В. працював у районній творчій групі вчителів географії, яка працювала над проблемою «Розвиток картографічної компетенції учнів на уроках географії та в позакласній роботі». Результатом роботи групи стало створення творчого «продукту» – збірки навчально-дидактичного матеріалу до розділу «Картографія» шкільного курсу «Географія».

Вчитель математики Ходячих М.В. відвідував заняття школи молодого вчителя математики та вів підготовчі курси з фізики при Мелітопольському ДПУ ім.. Б.Хмельницького.

Пріоритетним напрямом роботи вчителя природничого циклу є розвиток творчих здібностей та обдаровань учнів. У даний час в освіті йде зростання позанавчальної інтелектуальної діяльності учнів. Одним із напрямків роботи з предмета є підготовка до олімпіад з природничих дисциплін.

10 учні школи взяли участь у районних олімпіадах з географії, математики, біології, хімії, інформатики та історії  (у 2013/2014 н. р. – 11 школярів). З них 3 учнів визнано переможцями (у 2013/2014 н. р. – 6 учнів). Це вихованці Бєлоножка О.В. (географія) та Романенка Р.Ю. (інформатика).

На обласних олімпіадах з географії та інформатики Світлодолинську ЗШ І-ІІІ ст. та Мелітопольський район представив Кійко Едуард, учень 11 класу,який став переможцем обласної олімпіади з інформатики (ІІІ місце) та має статус учасника обласної олімпіади з географії.

На виконання наказу відділу освіти Мелітопольської РДА ЗО від 15.09.2014 № 387 «Про проведення в 2014/2015 навчальному році моніторингових  досліджень з визначення рівня навченості учнів закладів освіти Мелітопольського району», у Світлодолинській школі було проведено моніторингові дослідження з таких базових дисциплін природничого циклу:

- 9 клас (алгебра,  геометрія, біологія, географія);

- 11 клас (алгебра, біологія, історія України,).

Метою моніторингових досліджень було визначення основних тенденцій функціонування системи освіти району та виявлення факторів, які чинять вплив на її якість.

Протягом року організовано участь школярів школи в інтерактивних міжнародних конкурсах, на яких учні вже з початкових класів готуються до олімпіад, ЗНО, вступних іспитів. У Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» взяли участь 3 школярі школи, у Міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру» -15 учнів.

Підсумовуючи вищевказане, слід зазначити, що методична робота з вчителями природничого циклу у Світлодолинській школі проводиться на належному рівні.

Проте вчителям природничого циклу потрібно більше приділяти уваги розвитку творчих здібностей учнів на уроках та позаурочний час, використовувати нові освітні технології, активно займатися самоосвітою.

Особливу увагу слід звертати на організоване, відповідальне та принципове проведення шкільного етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади та на систематичну роботу з обдарованими учнями з підготовки до олімпіад та конкурсів.

Виходячи з вищезазначеного, рекомендується роботу шкільного методичного об¢єднання вчителів природничого циклу у 2015/2016 навчальному році спрямувати на створення умов для надання допомоги педагогам у реалізації принципів навчання географії в 7 класі за новою програмою.

 

ЗАВДАННЯ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

НА 2015-2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

Виходячи із вище зазначеного аналізу роботи динамічної групи вчителів природничого циклу Світлодолинської ЗШ І-ІІІ ступенів за 2014-2015 навчальний рік, головними завданнями роботи динамічної групи у 2015-2016 навчальному році вважати:

- впровадження нового Державного освітнього стандарту в середній базовій освіті;

- психолого-педагогічний та науково-методичний супровід освітніх запитів педагогів;

- продовження впровадження інноваційних, інформаційних технологій;

- створення умов для розвитку обдарованої учнівської молоді;

- виявлення, вивчення та поширення перспективного педагогічного досвіду;

- організацію та проведення творчих інтелектуальних змагань, конкурсів для учнів та вчителів;

- сприяння оптимізації умов для забезпечення рівного доступу до якісної освіти;

- створення умов для об'єднання зусиль педагогічних працівників закладів освіти, сім'ї та громадськості в забезпеченні особистісного зростання кожної дитини та максимальної адаптації в соціумі;

- використовувати можливості соціокультурного простору,  як системи зв’язків та відносин школи, батьків, закладів культури, охорони здоров'я, позашкільних закладів, громадських організацій;

- сприяння оптимізації умов для здійснення профільного навчання старшої школи;

- удосконалення системи роботи з обдарованими дітьми шляхом всебічного розвитку особистості з максимальним врахуванням її здібностей та обдаровань, активне залучення школярів до науково-дослідницької та пошукової діяльності;

- проведення систематичних моніторингових досліджень, спрямованих на виявлення якісних показників навчальних досягнень;

- стимулювання професійної мотивації педагогічних працівників.

 

ПЕРСОНАЛЬНИЙ СКЛАД

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

СВІТЛОДОЛИНСЬКОЇ ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

(2015 – 2016 НАВЧАЛЬНИЙ РІК)

№ з/п

ПІБ вчителя

Освіта

Категорія, педагогічне звання

Педагогічний стаж роботи

Рік останньої курсової перепідготовки

Рік останньої атестації

1

Бєлоножко

Олексій

Володимирович

(географія)

Вища, МДПІ,

1988

вища

29

2015

2012

2

Білорус

Ольга

Іванівна

(біологія, екологія)

Вища,

МДПУ,

2012

І

17

2013

2011

3

Коваленко

Іван

Олександрович

(історія, географія)

Вища, МДПУ, 2004

І

11

2014

2014

4

Романенко

Роман

Юрійовия

(інформатика)

Вища,

МДПУ,

2002

І

старший вчитель

13

2012

2012

5

Суворова

Тетяна

Миколаївна

(хімія)

Вища,

МДПУ,

2005

ІІ

12

2015

2012

6

Ходячих

Микола

Володимирович

(математика)

Вища,

МДПУ,

2013

спеціа-ліст

3

-

-

7

Чайка

Олександр

Євгенович

(фізична культура)

Вища,

МДПУ,

1996

І

22

2015

2015

8

Шеремет

В’ячеслав

Миколайович

(основи здоров’я, фізична культура)

Вища,

ВМУРоЛ «Україна»

2006

І

9

2015

2011

 

НАУКОВО – МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА, НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЄ

КОЖНИЙ ВЧИТЕЛЬ ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО

ОБʼЄДНАННЯ ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

№ з/п

ПІБ вчителя

Який предмет викладає

Над якою науково-методичною темою працює

1

Бєлоножко

Олексій

Володимирович

географія, трудове навчання, технології, креслення

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках географії

2

Білорус

Ольга

Іванівна

біологія,

фізика, астрономія

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках біології

3

Коваленко

Іван

Олександрович

історія, географія

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках історії

4

Суворова

Тетяна

Миколаївна

хімія,

екологія

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках хімії

5

Шеремет

В’ячеслав

Миколайович

основи здоров’я, фізична культура,

захист Вітчизни

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках фізичної культури

6

Чайка

Олександр

Євгенович

директор школи, фізична культура

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках фізичної культури

7

Романенко

Роман

Юрійовия

інформатика

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках інформатики

8

Ходячих

Микола

Володимирович

математика

Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках математики

 

ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ РІВНЯ

ФАХОВОЇ МАЙСТЕРНОСТІ ПЕДАГОГІВ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

п/п

Зміст роботи

Термін

виконання

Відповідальний

1.

Творчі звіти вчителів, які атестуються

Січень

2015 року

Бєлоножко О.В.

2.

Висвітлення творчих здобутків вчителів в засобах масової інформації та фахових виданнях

Протягом року

Бєлоножко О.В.

3.

Впровадження та популяризація перспективного педагогічного досвіду, сучасних педагогічних технологій

Протягом року

Бєлоножко О.В.

4.

Організація взаємовідвідування уроків і виховних заходів в межах освітніх округів

Протягом року

Керівники шкільних МО

5.

Консультування щодо підготовки науково-дослідницьких робіт та участі в конкурсі-захисті МАН

Протягом року

Бєлоножко О.В.

Керівник наукової секції районної МАН

6.

Охоплення вчителів курсовою перепідготовкою

Протягом року

Адміністрація школи,

Бєлоножко О.В.

7.

Здійснення самоосвіти вчителів у міжкурсовий період

Протягом року

Вчителі

8.

Надавати методичну допомогу молодим вчителям шляхом наставництва

Протягом року

Бєлоножко О.В.

9.

Оформлення вчителями підписки на фахові періодичні видання

Протягом року

Бєлоножко О.В.

 

ОРГАНІЗАЦІЯ САМООСВІТИ ВЧИТЕЛІВ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

Завдання і зміст роботи

Термін

Відповід.

за виконання

1

Залучити членів динамічної групи в роботу:

теоретичних конференцій, творчих груп району;

семінарів по обміну досвідом;

психолого-педагогічних семінарів вчителів.

протягом року

керівник шкільного методичного обʼєднання

2

Опрацювати навчальні програми, інструктивно-методичні листи, матеріали, рекомендації.

до 1 вересня 2014року

керівник шкільного методичного обʼєднання

3

Продовжити розробляти та  підбирати матеріали до тематичної перевірки знань школярів.

протягом року

керівник шкільного методичного обʼєднання

 

ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

Зміст роботи

Термін

Відповідальний

 

1.

Проведення І (шкільного) етапу всеукраїнських олімпіад з предметів природничого циклу

Жовтень

2015 року

Вчителі

2.

Організація участі школярів в І (районному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

Жовтень

2015 року

Вчителі

3.

Проведення тренувальних зборів для підготовки обдарованих учнів до участі в ІІ (районному) та ІІІ (обласному) етапах всеукраїнських олімпіад з предметів природничого циклу

Жовтень-грудень

2015 року

 

Вчителі

4.

Проведення тренувальних зборів для підготовки обдарованих учнів до участі в ІІ (обласному) етапі Всеукраїнського конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт учнів-членів МАН України

Жовтень-грудень

2015 року

 

Вчителі

5.

Організація участі школярів в районних та обласних туристсько-краєнавчих та історико-географічних конкурсах КЗ «Центр туризму» ЗОР

Протягом року

Вчителі

6.

Залучення учнів до участі у Міжнародній природознавчій грі «Геліантус» та Міжнародному природничому інтерактивному конкурсі «Колосок», «Кенгуру»

Протягом року

Вчителі

7.

Організація участі школярів у науково-практичних конференціях, олімпіадах та конкурсах ВНЗ

Протягом року

 

Вчителі

8.

Проведення у школі предметних тижнів

 

Протягом року

Вчителі

9.

Висвітлення в засобах масової інформації творчих здобутків учнів і педагогів у різноманітних інтелектуальних змаганнях

Протягом року

Вчителі

 

ВИВЧЕННЯ, УЗАГАЛЬНЕННЯ І ВПРОВАДЖЕННЯ

ПЕРЕДОВОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Завдання і зміст роботи

Термін

Відповід.

за виконання

1

Продовжувати вивчати і впроваджувати в практику педагогічний досвід учителів:

протягом року

учителі

2

Організовувати взаємовідвідування уроків, виховних заходів з метою обміну досвідом роботи та дотримання єдиних вимог до учнів.

протягом року

керівник шкільного методичного обʼєднання

3

Відвідати відкриті уроки:

 

листопад

грудень

лютий

березень 

керівник шкільного методичного обʼєднання

 

ЗАХОДИ ПО ВИВЧЕННЮ І ПІДВИЩЕННЮ РІВНЯ

ЗНАНЬ, УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ

з/п

Завдання і зміст роботи

Термін

Відповідаль-ний за виконання

Де буде обговорено

1

Провести контрольні роботи з фізики, географії, хімії та біології, іторії.

в кінці кожного семестру

заступник директора

наказ,

засідання шкільного методичного обʼєднання

2

Перевірити стан ведення щоденників.

листопад

березень

заступник директора

довідка,

засідання шкільного методичного обʼєднання

3

Проводити методичні оперативки:

опрацювання інструктивно нормативних документів, методичних листів;

підсумки перевірки навчально-тематичного планування;

підсумки роботи за перший семестр, завдання на другий семестр;

організація творчого звіту вчителів, що атестуються;

організація підготовки до ДПА.

 

 

вересень

 

 

жовтень

 

січень

 

 

лютий

 

квітень

 

 

керівник динамічної групи,

 

 

засідання шкільного методичного обʼєднання

 

наради при заступнику директора

 

 

 

ТЕМАТИКА ЗАСІДАНЬ

ШКІЛЬНОГО МЕТОДИЧНОГО ОБʼЄДНАННЯ

ВЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧОГО ЦИКЛУ

СВІТЛОДОЛИНСЬКОЇ ЗШ І-ІІІ СТУПЕНІВ

І ЗАСІДАННЯ (СЕРПЕНЬ)

Тема. Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році.

Мета. Вивчити основні нормативні документи, що регламентують функціонування школи. Обговорити виконання плану роботи динамічної групи за 2014-2015 навчальний рік та затвердити план роботи на 2015-2016 навчальний рік. Проаналізувати навчальні програми.

з/п

Зміст роботи

Форми і методи

роботи

1.

Про виконання плану роботи динамічної групи за 2014-2015 навчальний рік та затвердження плану роботи динамічної групи вчителів природничого циклу на 2015-2016 навчальний рік.

Звіт керівника  шкільного методичного обʼєднання

2.

Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році(лист Міністерства освіти і науки України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305).

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

3.

Щодо методичних рекомендацій для учнів 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

4.

Основні орієнтири розвитку системи освіти Запорізької області в 2015-2016 навчальному році.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

5.

Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

Завдання членам шкільного методичного обʼєднання: опрацювати лист МОН України від 26.06. 2015 р. № 1/9-305 «Особливості вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році» та лист МОН України «Методичні рекомендації щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах».

ІІ ЗАСІДАННЯ (ГРУДЕНЬ)

Тема. Формування науково-дослідницької компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу.

Мета. Актуалізувати питання про формування науково-дослідницької компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу. Створити умови для поглиблення знань педагогів щодо формування науково-дослідницької компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу.

з/п

Зміст роботи

Форми і методи

роботи

1

Формування науково-дослідницької компетентності учнів на уроках природничо-математичного циклу.

Круглий стіл

Шеремет В.М.

2

Підсумки виступів учнів школи у ІІ етапі предметних олімпіад у 2015-2016 н.р.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

3

Відвідування відкритого уроку з хімії (9 клас).

Суворова Т.М.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

Завдання членам шкільного методичного обʼєднання: вчителям, що атестуються, підготуватись до проведення творчого звіту.

ІІІ ЗАСІДАННЯ (ЛЮТИЙ)

Тема. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого циклу з метою самореалізації та розвитку особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи.

Мета. Розширити знання педагогів про Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого циклу. Представити наочний матеріал, дидактичні посібники на творчий звіт учителів, що атестуються. Виховувати інтерес до самовдосконалення.

з/п

Зміст роботи

Форми і методи роботи

1.

Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого циклу з метою самореалізації та розвитку особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи.

Романенко Р.Ю.

Круглий стіл

2

Відвідування відкритого уроку географії (8 клас)

Коваленко І.О.

Обговорення членами шкільного методичного обʼєднання

3.

Про результати роботи динамічної групи вчителів природничого циклу у І семестрі.

Звіт керівника шкільного методичного обʼєднання

4.

Творчий звіт вчителів, що атестуються, за проблемними темами.

Творчий  звіт

Завдання членам динамічної групи: опрацювати методичну літературу на тему «Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках природничого циклу з метою самореалізації та розвитку особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи.»

ІV ЗАСІДАННЯ (ТРАВЕНЬ)

Тема. Підсумки роботи шкільного методичного обʼєднання учителів природничого циклу в поточному навчальному році.

Мета. Обговорити виконання плану роботи шкільного методичного обʼєднання в поточному навчальному році. Розвивати комунікабельність. Виховувати інтерес до самовдосконалення.

з/п

Зміст роботи

Форми і методи роботи

1.

Підсумки контрольних робіт з предметів природничого циклу за ІІ семестр 2015-2016 навчального року.

Наказ заступника директора

2.

Підсумки роботи шкільного методичного обʼєднання учителів природничого циклу в 2015-2016 навчальному році.

Звіт керівника шкільного методичного обʼєднання

 

НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМНІ ТЕМИ

Шкіл району:

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи»

Світлодолинської ЗОШ І-ІІІ ступенів:

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності»

Методияного обʼєднання вчителів природничого циклу:

«Самореалізація та розвиток особистості учня та вчителя в соціокультурному просторі сільської школи шляхом впровадження соціальної проектної діяльності на уроках природничого циклу»

Календарь
«  Декабрь 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбВс
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Украинский хостинг от HOSTiQ.com.ua
Праздники
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Живой календарь
Поиск по сайту
Створити безкоштовний сайт на uCoz